فروشگاه ایرانیکان
طلسم گنج و جادوی دفینه
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

طلسم گنج و جادوی دفینه

در تفسیر و توضیح موضوع مورد بحث آنچه که علم نیز بر آن مهر تایید می‌گذارد وجود انرژی و تبدیل آن از حالتی به حالت دیگر در شرایط گوناگون می باشد.شاید همه ما با این وضعیت مواجه شدیم که بدون هیچ دلیل مشخصی گاها پر انرژی و سرحال و پویا هستیم و یا برعکس بدون هیچ محرک منفی بیرونی، خموده و خسته ایم و یا دچار دل آشوبی هستیم. در شغل و وظیفه روزانه که به آن اشتغال داریم گاهی در انجام وظایف محوله پرشوق پر انگیزه و سرشار از نیرو هستیم و گاهی خسته و بی انرژی.

بارها و بارها به یاد داریم که در طول روز با کسی هم کلام و هم صحبت شدیم و بعد از آن احساس کردیم سرشار از انرژی مثبت شدیم یا دقیقاً بر خلاف با حالی خوب وخوش کسی را ملاقات کردیم و بعد از آن دلگیر و گرفته ایم. اینها تماما به همان نیروهای مثبت و منفی مرتبط می شود که در اطراف ما وجود دارد.

کنترل این امواج نیرومند

بعد از توضیحات مختصر فوق باید تاکید کرد کسانی هستند که با تلاش و تمرین و ریاضت بسیار و یادگیری از مسیر درست و استفاده از منابع معتبر توان کنترل این احوالات روحی یا در زبان ساده تر کنترل این انرژی‌ها را کسب می‌کنند استفاده از این روش متعلق به امروز یا دیروز نبوده و از هزاران سال قبل انسان بدان پی برده و در مسیر کسب بیشتر و کارآمدتر آن دانش کوشیده است.

طلسم گنج

دانش سحر و جادو

دانش سحر و جادو یا طلسمی که در گذشته وجود داشت به حدی با آنچه که امروز در حال شنیدن است تفاوت دارد که کاملا تغییر چهره پیدا کرده است. آنچه که گذشتگان به آن استناد می کردند با آنچه ما امروز می بینیم و می شنویم، بی نهایت متفاوت و در بعضی موارد متضاد می باشد.

باری قابل توجه است که این علمی است که با سختی و مرارت بسیار قابل یادگیری است. کسی که در مسیر یادگیری این شاخه مبهم و تاریک قدم برداشته تمام زندگی و اتفاقات رایج آن را تحت الشعاع این تصمیم خود می گذارد. اولین شرط آموزش دیدن این علم پرهیز است پرهیز که در اینجا به جزییات آن نمی پردازیم. به طور خلاصه غذا خوردن، آب خوردن، خوابیدن، بیداری و همه تصمیمات مرتبط با زندگی متاثر از این تصمیم خواهد شد.

نگاه به مادیات نگاهی متفاوت و خاص می گردد و…


برای درک بهتر موضوع طلسم گنج و جادو می بایست به سبک وسیاق زندگی در دو یا سه هزارسال پیش از این اندیشید. اموالی که صیانت و حفاظت از آن برای مالکش به منزله مرگ و زندگی است. فکر کنید میزان نگرانی مالک از دزدیده شدن این شیشه عمر چه میزان بوده است؟ چه ضمانت یا سندی برای اثبات مالکیت آن اموال وجود داشته است جز در اختیار داشتن آن اموال.

همه نکات حفاظتی را رعایت کرده و علاوه بر آن دست به دامان نفرین و جادو هم می شده است. این از سر نیاز بوده نه تفریح یا کنجکاوی

وقتی به اهمیت این نیاز ضروری جامعه آن روزگار پی بردیم می توانیم تصور کنیم که کسانی برای یادگیری این علم حاضر به انجام هر کاری می شوند. آنها می توانستند مکان خاصی را با این انرژی منفی آکنده کنند تا اشخاص رهگذر به آن مکان نزدیک نشوند حتی بدون آنکه به دنبال دلیلش بگردند، حتی بدون آنکه کنجکاو شوند که چرا لحظه ای تصمیم ندارند در آن نقطه نمانند.

انسان از بدو مدنیت و درک اهمیت تضمین بقا در اجتماع و جمع بودن، اتصال و ارتباط با قدرت و نیروهای ماورالطبیعه را به عنوان یک نیاز و ضرورت پذیرفت.

این نیرو و قدرت برتر از بشر، در بزنگاه ها و شرایط دشوار و سخت خود را در سیماهای متفاوت نشان میداد گاهی در بهبود یک بیمار در حال مرگ، گاهی در تهیه غذا در لحظات انتظار کشیدن برای مرگ بر اثر گرسنگی و گاهی خروج معجزه آسا از وضعیتی خطرناک و بغرنج، نشان می داد و در یک کلام تغییر در لحظاتی که انسان انتظار تغییر را نداشت.

اعتقاد به تنهایی قدرتی است که امروزه حتی جامعه استدلالیان و جویندگان، دلیل و علت آن را پذیرفته اند. مثال های بیشماری برای اثبات قدرت نیروی اعتقاد می توان ذکر کرد که در اینجا فقط به ذکر یک مورد از آنها اشاره می کنیم.

تاثیر دارونماها در درمان بیماری

شاید شنیده باشید که بارها در فرآیند درمان یک بیماری جسمی از روشی با عنوان درمان با دارونماها استفاده شده و در نهایت تعجب تاثیر مثبت این روش نیز کاملا آزمایش شده است و امروز دیگر نمی‌توان آن را تکذیب کرد یا نادیده گرفت.

شاید پرسشی مطرح شود با این محتوا : موضوع طلسم و استفاده از ذکر چه ارتباطی با مبحث گفته شده دارد؟؟
در پاسخ باید گفت طلسم نام بدوی و اولیه همین روش استفاده از قدرت ماورائی و متافیزیکی برای کنترل و تاثیر گذاری روی یک سوژه خاص می باشد. اعتقاد به توانمندی برای این تاثیر نیز بارها و بارها خود را اثبات کرده ریشه همه این امور اعتقاد و باور است.

نگارنده استدعا دارد که خواننده مطالب طرح شده عمیقا فکر و ذهن خود را متمرکز به موضوعات طرح شده نماید و سپس اقدام به تجزیه و تحلیل موضوع کند. در انتها باز می بایست به این نکته تاکید کنم که این دانشی است که عمیقا با دروغ و تزویر در هم تنیده شده و عقل سلیم نمی بایست آن را برای تاثیر گرفتن در زندگی بپذیرد.

با توجه به مطالبی که به اختصار به آن پرداخته شد می‌توان با هر باور و با هر نگرشی به مبحث پیچیده و مبهم و تاریک طلسم گنج نظر کرد و در قبول یا رد آن نیز اختیار کامل داشت.

امروز وجود علم پیشرفته و پیدا شدن راه حل های بسیار ساده برای حل مشکلات پیچیده و دشوار سبب شده که باورمندان به طلسم و جادو کم و کمتر شوند که هیچ مشکلی هم از این بابت وجود ندارد و این روند نیز کاملا طبیعی است.

اما صحبت راجع به ۲ تا ۳ هزار سال قبل است . مردمی را تصور کنید که به جبر نبودن علم نوین خیلی بیشتر از امروز و از نبود راه حل های دیگر نیازمند استفاده از این علوم غریبه بودند.

نیاز نیز باعث شد که این شاخه و بخش اعتقادی مردم رشد و نمو کند آنچنان که در هر فرآیند و رفتار جاری آن روزگار رگه هایی ازعلوم غریبه ورود کرد. یکی از آن موارد خاکسپاری افرادی بود که در زمان حیات خویش به دلیل مسولیت و کارکرد خود دشمنان و دوستان بسیاری گرد خود جمع کرده بودند.

کسانی که نگران بودند دشمنانی که در زمان حیات امکان و فرصت آسیب زدن به آنها را نداشتند در زمان مرگ می توانستند اقدام به انتقام و آسیب زدن به آن‌چه از او باقی می ماند کنند و یا در موضوع مخفی کردن اموالی که تنها ضمانت ماندگاری شان دور ماندن از چشم و دست طماعان و حریصان هم روزگارشان بود.

این جا بود که استفاده از طلسم و نفرین پررنگ می شد و کاربرد آن واجب به نظر می رسید.


کسانی که نگران بودند دشمنانی که در زمان حیات امکان و فرصت آسیب زدن به آنها را نداشتند در زمان مرگ می توانستند اقدام به انتقام و آسیب زدن به آن‌چه از او باقی می ماند کنند و یا در موضوع مخفی کردن اموالی که تنها ضمانت ماندگاری شان دور ماندن از چشم و دست طماعان و حریصان هم روزگارشان بود.

این جا بود که استفاده از طلسم و نفرین پررنگ می شد و کاربرد آن واجب به نظر می رسید.

طلسم گنج و واقعیت های آن

برای نمونه در ارتباط با تیمور لنگ که مقبره اش جایی قرار داشت که جزیی ازخاک اتحاد جماهیر شوروی سابق بود و مقبره اش در آن سرزمین بود گفته شده:

وقتی باستان شناسان برای تحقیقات علمی قبر او را گشودن کتیبه‌ای یافتند که بر روی آن نوشته بود : هر آنکس که آرامشم را بر هم زند خود و خانواده اش دچار جنگی عظیم و مرگ آور خواهد شد. چندی پس از نبش قبر و انجام آزمایشات علمی آلمان نازی به سرکردگی هیتلر با حمله به خاک شوروی نزدیک به ۲۰ میلیون نفر از اهالی شوروی آن روز را از بین برد.

نگارنده هیچ قضاوت شخصی به عنوان نتیجه گیری در این نوشتار لحاظ نمی کند بلکه تصمیم گیری را به عهده خواننده محترم می گذارد . شما در مورد طلسم گنج چه می اندیشید؟

لطفاً نظرات یا تجربیات خود را در رابطه با طلسم گنج و علوم غریبه به صورت مکتوب برای ما بفرستید. بهترین نظرات دریافتی را با نام نویسنده برای مطالعه دیگران در سایت یابندگان درج خواهیم کرد.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط گنج بزرگ