فروشگاه ایرانیکان
پلمپ گنج ، شیوه باز کردن پلمپ دفینه و کشف زیرخاکی
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

پلمپ گنج ، شیوه باز کردن پلمپ دفینه و کشف زیرخاکی

مسئله گنج و دفینه و به طور کلی دنیای باستان شناسی و گنج و کشف دفینه مملو از شگفتی های فراوان و نمادهای مختلف گمراه کننده و یا هشدار دهنده است که اگر به آنها توجه نشود ممکن است عواقبی به همراه داشته باشد .

یکی از مشکلات و مسائل مربوط به گنج یابی ، پلمپ دفینه ها و مسیر رسیدن به زیرخاکی و عتیقه است .

بسته بودن مسیر و یا پلمپ به دلایلی زیادی مهم است انجام شده باشد مثلا ممکن است به دلیل مذهبی نمی خواهند کسی به این مکان مقدس وارد شود و یا برای مخفی نگه داشتن واسیا و اشیای داخل و… در هر حال پلمپ نشانه این است که انسان و یا انسان هایی مانعه برای رسیدن به گنج و دفینه ایجاد کردند حال ممکن است که این مانع چند وجهی باشد که در اینجا بخشی از ان تحلیل و تفسیر می شود.

یافتن مسیر ورودی پلمب قدم اول کشف علایم حاشیه محل ذکر شده است . که بسیار کمک شایانی در تشخیص نوع جنس .نوع تله ها و ساختمان داخلی محل را به ما میدهد

قدم.دوم.بررسی موقعیت .استراتژیکی و ایستایی محل پلمب است …. چون مواردی هستند .که در ارتفاعات نصب می‌شوند .و خود ارتفاع همان تله اولیه است ….‌

قدم .سوم شروع مرحله تخریب است تشخیص .نوع درز جوش .

ضخامت پلمب .

جنس ورودی .

بیشتر ورودی ها یک سنگ در بالا خود .جهت ریزش بمحض باز شدن .دارند (تله خوش آمد ).سبک اینکه پلمب از ساروج یا درب سنگی باشد .

هر کدام.نیازمند زحمت .و ایمنی است ..

چطور وارد محل پلمب شده شویم بسیار مهم است

شما بعد از اینکه پلمب یا ورودی را خنثی کردید.

خطر در یک سانتیمتری .پشت درب است ….. در لایه های آخر شکستن ورودی یا پلمب …

باید حتما ماسک فیلتر دار یا ماسک مصنوعی همراه داشت ….. تا گاز آسیب نزند .

توصیه عقلانی این است . تا یکربع ساعت از محل دور شوید تا هوادهی انجام شود ……

سپس با محلول سرکه و نمک.با دقت کامل ….کف .سقف و دیوارها .اسپری نمایید .

این روش جهت . از بین بردن باکتری و ویروس است …..تله ها .تفسیر خود دارند .

توصیه میشود .بعد از مرحله استریل محیط. حتما از مشاوره حضوری یا غیر حضوری کارشناس بهره مند شوید ….چرا که جزییات تله .کار مجازی نمی‌باشد.

پلمپ ها از نظر شکل :

۱.مستطیلی و مربعی

۲.مثلث (هشتی شکل)

۳.دایره یا نیم دایره (هلالی)

اما حالت گیری پلمپ به سه صورت هست :

۱.افقی

۲.عمود

۳.شیب دار

پلمپ ها مصارف زیادی دارند اما هر پلمپ در محیط مناسب و مکان مناسب قابل کنترل و بررسی هست

هدف از ساخت درب پلمپ در گنج یابی :

درمورد پلمپها مواردی که جالب هست و باید دانست این هست که چرا اصلا یک شخص بعداز پنهان کردن اموالش باید خروجی و و یا همون دربو جوری طراحی کنه که همه متوجه وجودش بشن؟

چرا باید یک فضای برجسته ودایره ای شکل با شیاری در دورش به صورت عمیق ایجاد بکنه مثل عکس پایین که نشان از وجود درب باشه.. خیر اصلا اینطور نیست وقتی به چنین موردی برخورد کردید و صاحب مال سعی براین داشته ونیت براین داشته چشم شما سمت این نقطه کشیده بشه شک براین نکنید یکجای کار میلنگه و فقط نیت برگمراهی شما نیت بر جلب توجه شما به جای کاذب رو داشته.

یکم درست فکربشه میفهمید بنده با جاسازی مالم نمیام دربو جوری بسازم که شما ازصدمتری متوجه وجود مالی بشید.میام جوری کارمیکنم که کنار درب باشید نتونید تشخیص بدید واین یعنی دربی که درانتها به دفینه میرسه چنین دربی یعنی وجود مال و خزانه.

هدف از ساخت درب پلمپ در گنج یابی :

اینو باید بدونید تمام دربها و مسیری که شما رو باید به درب برسونه باید نشانه هایی رو داشته باشه مثل سر پرنده و چهارپایان و…. شک نکنید درب ورودی کاملا صاف وهمرنگ سنگهای اطراف هست وخیلی تفاوت کوچکرو شاید بتونید احساس کنید .

نکته اصلی اگر بالای دربی مشکوک به ورودی حالت طاقچه وجود داشت و زیر طاقچه جوغن به صورت دهنه به پایین و نگاه به اون نقطه داشت احتمال وجود درب بودن اون نقطه بسیار هست و امیدوار کننده است.

اگر کنار درب یک رخ بسیار کوچک حالت نیم رخ نگاه به درب داشت اون نقطه میتونه ورودی باشه و همینطور اگر دور درب با ملاتی به رنگ اهک و دارای دانه های سیاه دیده شد میتونه امیدوار کننده باشه وهمینطور وجود سنگچین بالای درب که تایبد بر تله بودن داشته باشه واحساس کنید با شروع کار امکان ریختن ومسدود کردن دربو داره میتونه امیدوار کننده باشه ودراخر نود درصد دربها سمت طلوع افتاب قرار دارند.

شناخت انواع پلمپ گنج

۱.پلمپ باید در پشت خود دارای گنجایش های لازم برای اتاق و دالان را داشته باشد

۲.در مکانی باستانی و طبق محیط درست و در نقطه درست

۳.پلمپ سنگ اطرافش باید منسجم باشد و یک دست

۴.جلوی پلمپ جا برای ایستادن باشد غیر پلمپ گورد خمه ها در ارتفاعت

۵.جنس پلمپ از سنگ محکم باشد

در مناطق فرسایشی از دو عامل استفاده میشود الف:مالات و سنگ ب:ساروج و شفته



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 16 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط گنج بزرگ