فروشگاه ایرانیکان
گنج یابی و طلسم و علوم غریبه
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

گنج یابی و طلسم و علوم غریبه

فرض کنید پس از حفاری، در عمق مشخصی به تعداد زیادی مار برخورد کردید. بهترین راه اینه که یه تیکه چوب بلند بردارید و سعی کنید که یکی از اون مارها رو بلند کنید. اگر مار از چوب رد شد و نتونستید لمسش کنید مشخصه که به طلسم مار برخورد کردید.

و یا فرض کنید هنگام حفاری به آب برخوردید و کار مشکل شد. کافیه مثلا دستتونو توی آب فرو کنید. اگر بعد از بیرون آوردن دستتون خشک بود، یعنی به طلسم آب برخوردید. به همین سادگی...و اما آموزش

انواع طلسم در علوم غریبه (آب و باد و مار و ...) و روشهای باطل کردن طلسمات 

 

انواع طلسم در علوم غریبه (آب و باد و مار و …) و روشهای باطل کردن طلسمات,طلسم,انواع طلسمات,روش باطل کردن طلسم,چگونه میتوان ظلسم را باطل کرد,شکستن طلسم,طلسم کردن,آموزش طلسم کردن افراد,باطل کردن و شکستن طلسم به وسیله دعا و آیات قرآن,دعای باطل کردن طلسم,دعای ۶۰ قاف برای شکستن و باطل کردن طلسم,طلسم مار,طلسم آب,طلسم باد,طلسم آتش

عزیزان چندتا از دوستان سوالاتی در مورد طلسم آب،باد، مار و غیره پرسیدند. قصد دارم توضیحاتی در موردش بدم. امیدوارم مکفی باشه  …

اول باید بدونیم ماهیت طلسم چیه.

طلسم یه جور ایجاد توهمه که شکل واقعیت به خودش میگیره و به نوعی موجب فریب انسان میشه. اگر قادر باشیم بر طلسم چیره بشیم، موفق میشیم و اگر نه، متاسفانه ضربه میخوریم.

اما برای غلبه بر طلسم اول از همه باید بتونیم تشخیص بدیم که با طلسم روبرو شدیم. و برای این منظور باید شخص به علوم غریبه آشنا باشه.

 

کلا طلسمات به دو دسته تقسیم میشن :

   ۱٫ طلسمات قبل از اسلام

    که شامل طلسم آب، طلسم باد، طلسم آتش، طلسم رعد و برق، طلسم اژدها، و طلسم شیطان میشه.

 

  ۲٫ طلسمات بعد از اسلام

    که شامل طلسم مار، طلسم عقرب، طلسم رتیل، طلسم مورچه، طلسم جن، طلسم سگ، طلسم سنگ، طلسم نابود کردن، طلسم غیب شدن وغیره میشه.

 

اکثر طلسمات با دعای ۶۰ قاف براحتی باطل میشن. فقط باید تعداد دفعات خوانده شدن دعا رو رعایت کنید که در مورد اونم قبلا توضیح دادم. در واقع از نظر من دعای ۶۰ قاف شاه کلید قفل گشایی اکثر طلسمهاست. حتی جایی هم که نمیدونید با چه طلسمی روبرو شدید میتونید از این دعا کمک بگیرید.

 دعای شصت قاف ۶۰ قاف

۲-دارنده این آیات همیشه در پناه خدا و موكلین این آیات خواهد بود و مهرش در قلوب آدمیان و موجودات خواهد افتاد و عاقبت بخیر باشد و رستگار از دنیا بیرون رود .

 

 

۳-اگر كسی این آیات شریف را به مشك و زعفران نوشته همراه خود نگهدارد و یا هر روز صبح شش آیه را یكبار بخواند زبان دشمنانش بسته گردد و هیچ آزاری به او نتوانند برسانند.

 

۴- اگر دختری را بخت بسته باشد و به شوهر نرود با مشك و زعفران نوشته در گوشة چادر خود بیاویزد و یا در زیز گیسوان خود مخفی سازد و نیز آن نوشته را در آب انداخته و از آبش بنوشد و قدری به سر و صورتش بمالد به اذن خدا در مدت ۶۰ روز به خانه بخت برود.

 

۵- اگر بیماری همراه خود نگهدارد و یا بشوید و از آبش بنوشد به اذن خدا شفاء بگیرد.

 

۶- اگر زنی همسر بد خلق و بد زبانی داشته باشد و یا اگر مردی زنی سلیطه داشته باشد این آیات به مشك و زعفران نوشته سپس در آب بشوید و از آن آب قدری به او بخوراند و روزها آن آیات را همراه خود نگهدارد و شبها در زیر بالین خود بگذارد به اذن خدا چنان بهم محبت نمایند كه انگشت نمای دیگران گردند.

 

۷- اگر در مكانی شیاطین و ارواح پلید تجمع كرده باشند و یا خانه‏ای را تصرف نموده باشند و ساكنین آنرا آزار رسانده و یا بترسانند این آیات را نوشته در آن مكان بیاویزند و نیز شسته آبش را در آن مكان و یا خانه بپاشند به اذن خدا آن محل و خانه را ترك كرده و تا ابد برنگردند.

 

خواندن و داشتن و بیان كردن خواص آیات شصت قاف برای مومنین موجب بركت و ثبت ثواب بسیار در اعمال او خواهد بود و جهت رفع تمام بستگیها و دفع جمله دشمنان و بدیها بسیار بسیار موثر و مجرب است و آیات كریمه این است.

 

((سورة مباركة بقره آیة شریفة ۲۴۶ ))

 

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الْمَلَاءِ مِنْ بَنیَ اِسْرآئیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالوُا لِنَبِیٍّ لَّهُمُ ابْعْثُ لَنا مَلِكاً نّقُاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ قالَ هَلْ عَسَیْتُمْ اِنْ كُتِبَ عَلَیْكُمُ الْقِتالُ اَلَّا تُقاتِلوُا قالوُا وَ ما لَنا اَلَّا نُقاتِلَ فی سَبیلِ اِللهِ وَ قَدْ اُخْرِجْنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنآئنا فَلَمّا كُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلّوَْا الَّا قَلیلاً مِنْهُمْ وَاللهُ عَلیمُ بِالظّالمِینَ.

 

(( سورة مباركة آل عمران آیة شریفة ۱۸۱ ))

 

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ لَقَدْ سَمِعَ الله‏‏ُ قَوْلَ الّذَینَ قالوُآ اِنَّ اللهَ فَقیرَُ وَ نَحْنُ اَغْنِیآءُ سَنَكْتُبُ ما قالوُا وَ قَتْلَهُمُ الاَنبِیآءَ بِغَیْرِ حَقِّ وَ نَقُولُ ذُوقُوا عَذابَ الَحریقِ.

 

((سورة مباركة نسآء آیة شریفة ۷۷ ))

 

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الّذَینَ قیلَ لَهُمْ كُفّوُآ اَیْدِیَكُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلواهَ وَ آتُوا الزَّكواهَ فَلَمّا كُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقُ مِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ كَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالوُا رَبَّنا لِمَ كَتَبْتَ عَلَیْنا الْقِتالَ لَوْ لآ اَخّرَْتَنآ اِلی اجَلٍَ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلُ وَاْلآخِرَهُ خَیْرُ لِمَنِ‎اتّقَی وَ لا تُظلَمُونَ فَتیلاً.

 

((سورة مباركة المآئده آیة شریفة ۲۷ ))

 

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ اتْلُ عَلَیْهمْ نَبَاَابْنَیْ آدَمَ بِالْحَقّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتَقَبَّلُ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یَتَقَبَّلَ مَنَ الْآخَرِ قالَ لَاَقْتُلَنَّكَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَّلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.

 

((سورة مباركة الرّعد آیة شریفة ۱۶ ))

 

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ قُلْ مَنْ رَّبُّ السَّماواتِ وَاْلَارْضِ قُلِ اللهُ قُلْ اَفَاَتَّخَذْتُمْ مِّن دوُنِهِ اَوُلِیآءَ لا یَمْلِكوُنَ لِاَنْفُسِهِمْ نَفْعاً وَ لا ضَرّاً قُلْ هَلْ یَسْتَوِی اْلَاعْمی وَالْبَصیرُ اَمْ هَلْ تَسْتَوِی الضُّلُماتُ وَالنّوُرُ اَمْ جَعَلوُا للهِ شُرَكآءَ خَلَقوُا كَخَلْقِهِ فَتَشابَهَ الْخَلْقُ عَلَیْهِمْ قُلِ اللهُ خالِقُ كُلِّ شَیَُ وَ هُوَ الْواحِدُ الْقَهَّارُ.

 

((سورة مباركة المزمّل آیة شریفة ۲۰ ))

 

بِسمِ اللهُِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اِنَّ رَبَّكَ یَعْلَمُ اَنَّكَ تَقُومْ اَدْنی مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَ نِصْفَهُ وَ ثُلُثَهُ وَ طآئفَه مِّنَ الّذَینَ مَعَكَ وَاللهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَالنَّهارَ عَلِمَ اَنْ لَنْ تُحْصُوهُ فَتابَ عَلَیْكُمْ فَاقْرَؤُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ عَلِمَ اَنْ سَیَكُونُ مِنْكُمْ مَّرْضی وَ آخَروُنَ یَضْرِبُونَ فیِا الاَرْضِ یَبْتَغوُنَ مِنْ فَضْلِ اللهِ وَ آخَروُنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِ اللهِ فَاقْرَؤا ما تَیَسَّرَ مِنْهُ وَ اَقیموُا الصَّلواهَ وَ آتوُا الزَّكوهَ وَ اَقْرِضوُا اللهَ قَرْضاً حَسَناً وَ ما تُقَدِّمُوا لاَنْفُسِكُمْ مِّنْ خَیْرٍ تَجِدُوُه عِنْدَاللهِ هُوَ خَیْراً وَ اَعْظَمَ اَجْراً وَ اسْتَغْفِروُا اللهَ اِنَّ اللهَ غَفُورَُرَحیمُ .

 

اما چطور بفهمیم که به طلسم خوردیم ؟

فرض کنید پس از حفاری، در عمق مشخصی به تعداد زیادی مار برخورد کردید. بهترین راه اینه که یه تیکه چوب بلند بردارید و سعی کنید که یکی از اون مارها رو بلند کنید. اگر مار از چوب رد شد و نتونستید لمسش کنید مشخصه که به طلسم مار برخورد کردید.

و یا فرض کنید هنگام حفاری به آب برخوردید و کار مشکل شد. کافیه مثلا دستتونو توی آب فرو کنید. اگر بعد از بیرون آوردن دستتون خشک بود، یعنی به طلسم آب برخوردید. به همین سادگی.

حالا تنها کاری که باید کنید اینه که به خدا توکل کنید و با این نیت که همه چیز تحت اراده خداونده شروع به خواندن دعای ۶۰ قاف کنید تا طلسم باطل بشه و علائمش از بین بره. بعدشم برید سروقت دفینه و به مراد دلتون برسد به لطف پروردگار.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط گنج بزرگ