فروشگاه ایرانیکان
کشف گنج و زیرخاکی با نشانه گندم و حبوبات
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

کشف گنج و زیرخاکی با نشانه گندم و حبوبات

یکی از سمبل هایی است که از فرهنگ شمال اروپا وارد فرهنگ رم و ایران شده است.

سمبل و نماد قمار و برد هستند. معمولا برروی سنگ های قبر و سنگ های روی مزارها به کار می روند. ساختار چهاربرگی سمبولیزه شده در گیاه یونجه نیز ، نمادی از صلیب تفکر مسیحیت می باشد.

این سمبل در بسیاری مواقع نمادی از حضرت عیسی نیز می شد. در یک مزار مربوط به اواخر دوره باستان، این سمبل نشانگر بازی قمار مانند فرد دفن شده است در زندگی خویش، انجام کارهایی که نیازمند جسارت بالایی بودند، غلبه بر سختی های زندگی و ۳۰۰ کسب موفقیت بزرگ می باشد.

در سنگ قبر انسان های بزرگی چون اسکندر کبیر فقط به چنین سمبل هایی برخورد می شود. به طور طبیعی این سمبل پول به همراه دارد. لکن همانطور که گفتیم این سمبل ها لزوما نشانه وجود پول نیستند.

فقط گندمی که به صورت سمبل ترسیم شود، مفاهیمی همچون حصد و اشیای باارزش را با خود دارد. این سمبل علاوه بر نشان دادن زندگی زراعی افراد دفن شده در مزار، اگر بر روی صخر های سنبل گندم حک شده باشد، علامت مسیحیان و یا راه زنان بوده و با خود گنجی به همراه دارد.

گیاهان دانه داری مانند گندم در جایی که اشاره شده باشند شروع به محصول دهی می کنند. به همین جهت زیر سمبل این نوع گیاهان و به ویژه گندم بایستی کنده شود.

برای کشف عمق این حفاری گفته های زیادی مانند توجه به تارهای نوک خوشه گندم وجود داشته است. گفته می شود که این تارها نیز معمولا بین ۵ الی ۷ عدد می باشند.

بنابر همین نظریه، اگر قرار باشد که در این خصوص بررسی به عمل آید، در اینجا می توان گفت که عمق با وجب محاسبه می شود. یعنی اگر خوشه گندم ۵ تار داشته باشد با احتساب ۵×cm25 ، عمق حفاری ما باید ۲۵ / ۱ متر باشد. این گفته نظر رایج است.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 1 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط گنج بزرگ